Main Sponsor

Monday, November 1, 2010

Hari Isnin lagi???

mmm.. hari ni aku takmo cakap hari Isnin. huh, malang sungguh.. lain kali, untuk pengajaran bawak duit lebey sikit. adoi la.. hari ni aku kena pegi pos office. nak kirim barang ke KL. pagi2 dah bawak barang ke office, jadi rehat tengahari boleh la pos. nak jadi cerita, aku dah pegang dah handbag tapi entah macam mana aku letak balik handbang dengan harapan duit RM7.00 tadi cukup la nak tampung bayaran pos laju tuh. ok la.. aku pun tet..tet..(bunyi ape tu) heheee.. tekan punat lock kereta le.. hehehhe.. pastu start enjin, aku pun jalan.
sampai je kat P.O. aku pun terus je g kaunter.. sekali kena amek nombor. nasib orang tak ramai. ada la 3,4 ketul. so, aku pun tgu..... tiba giliran aku, aku pun kasi je la barang tu kat kaunter.. timbang2, sekali kena RM8.20.. loh.. haru sungguh.. dalam purse ade RM7.00 je tadi.. duit lebih2 semua dalam handbag.. pastu kakak tu kata.. takpe la dik.. hutang je.. hehehhe, boleh eh, kasi hutang2.. aku g la kat kereta. kepala dah tak leh pk sebab berhutang ni. buka je kereta, aku cari duit syiling. ngam2 ade duit RM1.20. so, aku masuk balik P.O bayar hutang. mmm... tertinggal lagi duit. nak bayar duit kete pun esok je la jawabnya. abis duit dah tinggal kat opis.

Hari ni, hariz dah genap 11 bulan 2 minggu 1 hari.. minggu lepas dia dah mula berjalan2.. merangkak pun sikit2 aje. tu pun bila dia terjatuh. minggu lepas juga, aku baru perasan yang dia dah tumbuh gigi sebatang.. mmmm... patut la minggu sebelum ni dia kurang sihat.. ok la.. ape lagi nak cerita.. nak sambung keje.. bye..

No comments:

Post a Comment