Main Sponsor

Thursday, July 11, 2013

Hari terakhir sebelum puasa 2013

Belum terlambat nak ucap 'SELAMAT BERPUASA KEPADA PEMBACA BLOG INI' tentu sekali untuk aku juga..

huhu.. syahdu rasanya sebab aku sambut first day puasa sorang2.. i mean tanpa husband dan tanpa parents dan adik-beradik.. sambut ngan anak2 pulak jadi kecoh.. gler, betul kali ni.. aku memang dah agak.. arggghhh.. time tu la rasa nak menjerit.. ada ke time2 nak masak malam gas habis. dah la peniaga gas g solat terawih.. mana nak cari gas.. 

aku tepon husband aku, dia soh minta tolong kakak sebelah.. dengan malunya aku pun tepon..arrgggh.. tong gas kosong ada la.. last2 aku tepaksa minta kakak tu masak air.. masuk dalam termos.. sudahnya, dia ajak makan kat umah dia.. Alhamdulillah, kenyang aku malam tu. makan pun dah dekat pukul 10 malam.. hadoi la.. napa la gas ni buat hal time malam.. napa la tak siang.. untuk sahur terpaksalah aku beli, pesan ngan husband kakak sebelah. nasib la dia bukak kedai makan.. Sakai betul la puasa tahun ni..

hari ni layan pengguna2 sistem aku.. patut la ramai yang telefon. rupanya esok tarikh tutup.. ok la.. dah banya juga pengguna yang key in beban.. aku harap2 takde la major problem. just minta update staf yang tak dapat hantar, cam ne cara kira dan ok la.. rasanya dah ok kot sistem ni.. takde la aku takut bila setiap kali sistem beban ni di buka... cuma aku nak berterima kasih kepada programmer yang membantu.. en zainuddin, pn, saeimah dan kak pza sa yang membantu ketika aku bersalin..

ok la.. aku nak update table.. nak buat kira2 dalam eclaim.. dah macam opd pulak aku ni..


No comments:

Post a Comment