Main Sponsor

Wednesday, March 7, 2012

Bola-bola Api..

Pagi tadi on the way gi keje.. aku layan Sinar then tukar Suria.. tetiba dj pasang lagu nana dan achik spin.. lagu apa ntah tajuknya.. yang aku tau lirik dia ada bunyi gini.. 'bola-bola api'.. 
aduiyai.. pagi2 aku dah tersenyum2 bila dengar lagu ni.. nak gelak guling2 tak boleh, sebab tengah bawak kete.. 
Sebenarnya aku teringat masa aku belajar dulu.. masa tu, belajar grafik.. lecturer soh buat koding yang akan menghasilkan lukisan apabila sistem run.. 
Aku??? macam biasa, moga dok kl, aku lukis gambar pemandangan kl.. siap ada klcc, kl tower, bulan dan sebagainyalah.. jenuh jugak nak mengira x dan y dalam pc..
Then tiba lah masa untuk demo kat lecturer. ok, lecturer jalan dari satu pc ke satu pc.. tiba la sebelah aku.. ada kakak tu.. kelakar betul.. dia lukis dua biji bola kaler oren.. pastu lecturer tanya, ni apa?? dia pun jawab la 'Bola-bola Api'.. kah2.. aku gelak betul.. sampai hari ni aku teringat insiden tu. macam2 peel masa belajar kan.. teringat zaman belajar.. sangat indah moment itu..

No comments:

Post a Comment