Main Sponsor

Tuesday, August 18, 2009

upload gambar..

hmm.. ni gambar aku masa konvo uthm ke-8. tahun lepas aku join group ftmm jual bunga. tahun ni aku memerah tenaga berjuang untuk kelab STICTH (office club). maklum, kelab kena pandai2 tambah duit untuk lebih maju dan yang penting boleh makan2.. hehhe.. aku biasa la kena edit gambar sebabnya semasa berlangsungnya konvokesyen, aku dah masuk 5 bulan lebih.

seronok sebenarnya join studio gambar ni. memula macam takut jugak nak join. tapi bila dah join memang seronok. tahun ni macam untung besar. sebab pesaing tak ramai. lagipun, bahagian pemasaran memainkan peranan yang penting sebab dapat 'provoke' orang untuk ambil pakej yang berharga rm50 dan rm60. tahniah kepada rakan-rakan dan terima kasih kepada en rais sebab bagi join studio gambar ni. All the best..

No comments:

Post a Comment