Main Sponsor

Thursday, July 3, 2014

Hari ke-5 Ramadhan 1435H

Arrggh.. baru segar biji mata ni.. masa buat kerja punya lah ngantuk. ni semua gara2 aku betulkan skrip sistem lama2..(skrip bodoh) maklumlah, masa belajar dulu bidangnya lain. bila start keje kat sini, aku kena buat sistem dan coding bagai..(perkara yang paling aku benci nak buat).. pada aku, bila sentuh bab sistem, itu lah perkara terkahir yang aku akan buat.. tengoklah apa dah jadi.. apa yang aku benci, semua aku dapat.. serius.. semuanya tak terjangkau dek akal aku.. iyalah.. jodoh, ajal maut semua ketentuan Allah.. lain kali, jangan benci2, nant itulah yang kita dapat..

apa nak buat ye petang ni.. kalau weekdays aje, aku memang tinggal dengan anak2. jadinya, aku makan apa yang ada aje.. dah dua hari tak membeli.. semua jiran yang kasi.. aku ngap aje bila tiba waktu berbuka.. kesian kat anak2.. takpe la, janji aku masak juga untuk diorang walaupun ringkas..

hari ni aku balik keje jam 3.30petang.. yahooo.. ada masa nak kemas rumah. dah siap2 kemas rumah baru plan nak ambil budak2 kat rumah pengasuh.. 

Menu berbuka??? apa ek nak makan hari ni.. sebenarnya, aku teragak nak masak nasi arab khabsa.. aku sukaaaaaaaaaaa sangat.. dah berapa hari belek2 resepi, tapi tak jadi jugak apa yang nak dibuat.. hahhaah.. ok, kita tengok faktor kerajinan dulu. kalau dah jadi.. aku nak post kat blog ni.. weeeheeee.. 

ok lah.. nak berehat.. ni kan waktu rehat.. bye.. 

No comments:

Post a Comment