Main Sponsor

Thursday, July 8, 2010

Konvokesyen UTHM ke-9 dan lain2 cerita


mm.. hari ni aku keje.. hari ni juga ada konvokesyen di UTHM ni.. konvokesyen pertama canselor sejak menjadi sultan.. betul la tu ayat ni.. gambar perarakan copy dari rusmaini.. aku excited nak tgk sultan tadi.. tapi takut pulak nak pegi tengok.. wah aku tgk kat ucitv, ada sedikit kerosakan teknikal.. aiseh.. macamana tuh bole jadi cam gini.. tak pe la, asal boleh tgk Sultan pun dah ok..

aku nak settlekan audit KI ni, apsal la masih tak berjaya.. markah tak terampil hanya 5 untuk satu subjek, tapi data yang keluar tak betul la.. macam mana ni.. aku dah kurangkan link table tapi masih tak berjaya.. nak kena siapkan jugak.. cepat serah, dapatlah aku rehat.. malas nak gi meeting untuk KI ni. asyik tukar syarat je.. by today mesti siapkan, aku nak tengok ekursus pulak.. sikit je lagi, then maybe minggu depan testing..

ni satu hal lagi. apa punya tuan rumah. ade ke bagi notis kat semua penghuni suruh kosongkan rumah by end of this month. gila notis 3 minggu. dah la student nak naik belajar. memang mental orang tua tu.. aku tak tau la apa lagi nak cakap pakcik ni.. setakat ni dah 5 orang juga aku jumpa gila sengal.. nak mampus agaknya.. kasarkan bahasa aku.. kalo korang geram tak, aku dah cari merata dah ni.. alahai.. Ya Allah, permudahkanlah urusan ku. Aminn..

No comments:

Post a Comment