Main Sponsor

Monday, July 12, 2010

Bijak Berniaga

Hm.. entri kali ini aku selitkan mengenai bijak berniaga. ok, aku dibesarkan dengan hasil titik pelah abah aku, hasil perniagaan nasi lemak mak aku, hasil perniagaan kecil2an abah aku, jugak aku sebenarnya..

dari kecil, kami di ajar berniaga untuk menampung kehidupan yang serba tidak mewah.. aku tak kisah pun di besarkan dengan cara yang sederhana.. dan aku memang dari kecil mampu dan yakin aku boleh berjaya suatu masa..(waktu itu lah kan..)

aku pernah membantu emak menjual nasi lemak, tolong abah jual air di stadium, jual mercun, ha macam2 aku jual.. awal bulan 8 ni, aku nak meniaga secara online.. hopefully aku dapatlah laptop tu ngan cepat.. semoga usahaku ini akan membuahkan hasil.. hasilnya nant boleh la menampung aku untuk sambung belajar.. InsyaAllah dan Aminn..

No comments:

Post a Comment