Main Sponsor

Friday, May 7, 2010

Alhamdulillah..

Penantian selama dua tahun 3 bulan (tak sampai 3 tahun pun) di UTHM akhirnya membuahkan hasil.. Rezeki Hariz agaknya.. Minggu lepas aku dapat surat confirmation. Semalam husband aku balik je keje dia cakap.. 'eleh, ingat ayang aje ke?' eh, apsal lak.. sekali aku tengok dia pun dapat surat confirmation.. Alhamdulillah.. tu dah namanya rezeki..

hmm, lepas ni, mudahlah suami aku nak dapat cuti.. maklumlah, kerja swasta. aku senang aje nak cuti.. sehingga ke hari ni, cuti masih lagi berbaki senyak 27hari.. mmm... banyakkan.. ni aku nak kumpul gcr biar sampai 150hari.. rasa2 boleh ke aku kumpul..?

Lagi satu, perniagaan aku dan rakan kongsi pun bertambah maju. Kalau ada rezeki, kami nak buat perniagaan borong.. perniagaan ni dah bermula sejak 3 bulan yang lepas. sape2 yang mengikuti blog ni boleh la lawati laman web ini : http://yourbbzstuff.blogspot.com/

Semoga Allah permudahkan segala urusan kami.. Aaminn..

No comments:

Post a Comment