Main Sponsor

Thursday, January 5, 2012

Cerita Pasal Semalam

Sejak Hariz baru baik dari demam, aku plak yang penat.. Semalam aku cancelkan kelas mengajar anak jiranku. Alasan yang aku bagi, ada hal sikit.. padahal, aku penat yang teramat.. agaknya sebab tak cukup tidur jaga si kenit tu. 

Malam semalam selepas makan malam, aku duduk sebelah ayah Hariz aka husbandku.. ala, biasala, suami isteri duduk dekat2 ada la peluk2 sikit.. sekali aku terdengar macam nilah bunyinyer 'pheeewittt'.. aku macam ye tak ye je bunyi tu. kami suami isteri berpandangan sesama sendiri.. cuba dengar lagi. bunyi lagi 'pheewwiiittt'. rupa2nyer hariz dah pandai nak cakap macam tu.. apa lagi.. tergelak la kitorang.. budak tu baru je umur 2 tahun.. adoiyai.. sengih2 Hariz pandang kitorang.. pastu husbandku tarik tangan dia dan peluk dia.. suruh sebut lagi, dah tak mahu.. malu la tuh..

Sejak dah baik dari demam ni.. ok la sikit.. first time Hariz demam dan merengek2.. penat balik dari PD tak habis lagi hari tu. Siap pergi berurut lagi.. aku ni pun, sejak lepas bersalin tak pernah berurut.. hari ni aku nak share gambar2 masa kat pd.. boleh tahan seronok, tapi tak dapat mandi manda je sebab hari last masa dah suntuk..

Hariz dan Kakak Ain.. sementara tunggu ayah habis solat..

Bersenam.. tapi Hariz tak ikut pun rentaknya..

Hariz dan 'peace'nyer yang tak jadi

Happy Family at Corus Paradise Resort, PD

Bersama kaum kerabat

Mumia yang di cipta khas untuk tatapan anda semua..

Sape la mumia berjanggut ni.. Ingat musang berjanggut aje ke yang ada...

Aksi yang palin disukai Hariz.. Mentang la dia kecik..

Ayah dan Hariz je sempat mandi kolam.. Mama sempat tengok aje..

Hari balik.. baru la dapat berposing berdua..

Saya memang suka berposing..
Takat ni je cerita hari ini. Sambungan buat coding semalam macam dah berjaya.. cuma malas nak print screen the layout of my design.. finally, tahu la sikit2 pasal css.. chaiyok.. chaiyok..

No comments:

Post a Comment