Main Sponsor

Thursday, June 24, 2010

Ikan-ikan di PTM


ui.. banyaknya ikan.. cantik2 pulak tu. dulu kecik je, sekarang dah besar.. itulah ayat yang berbisik dalam hati aku.. aku tengok akuarium tu, sekali ikan-ikan tu berkerumun depan aku.. semua sekali lak tu.. dulu cam takut-takut je.. sekali datang nisa.. la maziah, ikan2 tu nak makan le.. dia lapo.. hehheh.. buat malu aje.. aku ingat ikan2 tu nak make friends with me.. ngeh3x.. dengan terjengkit2 kaki aku, aku bagi la ikan2 tu makan.. wah, rupa2nya ikan tu memang lapar.. hmm.. patutlah..

habis bab ikan..

eh, nak tengok tak gambar Hariz. sekarang hariz dah 7 bulan, tapi mane ek gambar baru tuh.. ala.. kat hp ayah dia la.. jap ada gambar lain ni.. sekarang dah mula nak belajar merangkak.. tapi boleh la.. seorang yang lincah dan happy go lucky.. nak dengar dia nangis.. kadang2 aje.. time terlalu lapar, atau nak tdo atau bila bangun tdo.. nak masak pun dah ok la sebab rengek dia tak lama.. karang dia g dapur kacau aku masak.. alamak nak balik la jap.. bye..

No comments:

Post a Comment